loading...
عاشقانه=love
حانا بازدید : 1 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

جنس من از آهن و از سنگ نیست

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمی پرسی چرا

حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم

 

آن نازنین کجاست که یادم نمی کند

صد غم به سینه دارم و شادم نمی کند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمی کند

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا

دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت

او یقینا پی معشوق خودش می آید

پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود

مطمئنا که پشیمان شده برمی گردد

عشق قربانى مظلوم غرور است هنوز

وقتی چشمانم را روی هم می گذارم

خواب مرا نمی برد ، تو را می آورد از میان فرسنگ ها فاصله

چیزی ویرانگرتر از این نیست

که دریابیم فریب همان کسانی را خورده‌ایم

که باورشان داشته ایم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عکس ها
اینجا عکس هارا ببینید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 138