loading...
عاشقانه=love
حانا بازدید : 1 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 (IP:37.63.173.3)

 

هی غریبه... روکسی دست گذاشته ای که همه ی دنیای من است... بی وجدان انقدرراحت به اونگوعزیزم!!!

 (IP:151.244.0.25)

 

سخت است فراموش کردن کسی که بااو همه چیز وهمه کس رافراموش می کردم....

 

 (IP:2.145.115.211)

 

بعضیها عشقو با هوس اشتباهی میگیرن دیدن وخوندن نوشته های اشکالی نداره ولی نوشتن بعضی کلمات بی معنی که برای ما دیگر شده جوک و مفهومی نداره نوشته ها بیانگر عمق عشقه دقت کنید تا موجب دل آزاری هیچ عاشقی نگردید چون روزی عاشق واقعی میشین آنوقت خواهید دید که آدم عاشق فقط عشقش رو میبینه وبس و تمام غیر از آن به اندازه کاهی براش نمی ارزد.بعضیها هر چند در عالم خود شاهی باشند ولی برای ما یه دوست بیش نیستند آنهم تا موقعی که حرمت عشقمان را داشته باشند. من تمام دنیا را فدای یه تار موی عشقم میکنم و جز عشقم همه چیز وهمه کس جزء دنیا برام هست و بس اگه میخواین به عنوان دوست برایمان بمونید و قابل احترام باشید فقط وفقط حرمت عشقمان را دارا باشید عشق من برایم همه چیز است وهمه کس وبدون اون هیچم و تمام زیبایها رو به تار مویش میبخشم

 

 

به سلامتی اونی که دلم تنگ میشه واسش .... به سلامتی اون که واسه رفتنش گریه کردم.... دور هم نشستو گفتو واسه اشکام خنده کردن...

 

 

سرت گرم است ، مزاحمت نمى شومnاما بدان حرارت سرگرمى هایت مرا مى سوزاند . . .n

 

 

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم،nو هنوز نمیدانم چگونه مى شودnهربار که تو بى دلیل ترکم میکنىnمن بدهکارت مى شوم …n

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عکس ها
اینجا عکس هارا ببینید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 135